Välkommen till min matlagning!

Jag fick en idé. Och den måste testas. Varför inte skapa en matblogg?
Jag är kanske inte den som är bäst på matlagning men jag har ett särskilt intresse som kanske borde utvecklas. Därför kommer jag bjuda er, mina vänner och kanske andra besökare på mina recept som jag använder och kanske prövar fram, och kanske även lite tips som jag kan bjuda på. Givetvis är jag tacksam för tips tillbaka, det är ju så det blir fantastiskt oslagbart helt enkelt!

Kanske kommer även en gästbloggare i framtiden...vem vet?

Let´s do some Cooking!

Kommentarer
Postat av: Ida

Jättekul initiativ Elin! ser fram emot finfina recept och läkra bilder!

2010-03-15 @ 08:00:05
Postat av: Anna

Underbar idé! Vi vill verkligen se recepten från min födelsedagsfest på ostbollarna och de där kexen (kan inget om mat :) och farmförallt vid älskade sambos läkra dessert!!!!!!!!

2010-03-15 @ 15:59:43
URL: http://annaelisabethcarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0