En kärleksfull frukost

På lördagarna brukar vi alltid äta en speciell frukost som kan bestå allt ifrån pannkakor i dess olika former till scones eller varför inte smothie?

Idag blev det en frukost som jag inte kan namnge direkt. Ni kanske kan hjälpa mig?
Men i hushållet säger vi "bröd med hål i" haha
Det är helt enkelt vitt bröd där man skär ut ett hål, lägger i pannan med lite smör, knäcker ett ägg i, vänder efter en stund och kryddar med salt och peppar.
För att visa min sambo att jag verkligen uppskattar och älskar honom, brukar jag göra min egna variant av dessa "hål" i bröden. Jag tar helt enkelt en pepparkaksform som är formen av ett hjärta. Det är det lilla extra från lilla mig till dig finaste:)



Kommentarer
Postat av: Moa

Gulligt :) Allt ser jättegott ut. Du kanske har valt fel yrke Elin? Hoppas allt är bra. Kram kram

2010-03-27 @ 10:19:24
URL: http://eskimoe.webblogg.se/
Postat av: Elna

Vad romantiskt! :)

2010-03-27 @ 17:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0