Omhändertagen och lycklig



Den här helgen har bestått av jobb. Ni anar inte hur glad jag blev när jag kom hem efter dagpasset i lördags och Joel bjöd på en kalasmåltid.
Drinkarna på bilden överst gjorde han också och jag tror de innehöll Absolut Mango, lime (pressad och bitar) och sodastreamed limeläsk samt massor av is såklart. En perfekt början på en lyckad kväll!

Middagen bestod av Marinerad lamminnerfilé, ugnsgrillad hel färsk vitlök med timjan, Potatistimbal och Joels rödvinssky såklart. Några sparris fick plats på tallriken också. Till dessa drack vi ett rödvin vid namnet Allegro som passade perfekt till lammet.
Det är svårt att beskriva hur gott det var men absolut bland mina toppmåltider!
Tyvärr får ni fråga Joel om receptet om ni vill ha det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0