Att ha hittat rätt!

Vill bara dela med mig av mina känslor och säga till er som läser den här bloggen att jag är så glad för att jag började matblogga!
Det är ett sätt för mig att få dela med mig av mina egna recept och även få ha dom kvar på print. För hur många gånger har inte jag lagat en rätt och testat lite nya grejer och sedan glömt bort hur jag gjorde?

Men... jag behöver er hjälp.

Kom gärna med förslag på saker jag ska laga och testa eller tipsa om egna recept. Det är alltid mycket välkommet! Ibland är det lätt att fastna i sina egna receptcirklar.

Tack!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Åh Elin, jag blir alltid hungrig när jag kollar in här. Du (och din kille?) verkar vara fantastiskt duktiga i köket!

2010-06-10 @ 22:17:41
URL: http://www.cissicc.blogspot.com
Postat av: Elin

Härligt Cissi att du tittar in här och blir hungrig, det är meningen! ;) Upptäckte precis din blogg, blir flitig läsning i fortsättningen! Kram kram

2010-06-11 @ 10:47:03
URL: http://elinlagarmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0